Weer thuis - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Jan Wilma - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Gili Air, Indonesië van Jan Wilma - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Jan

17 Maart 2016 | Indonesië, Gili Air

Hallo allemaal!

Zoals beloofd nog een laatste verslagje. De vier dagen op Gili Air waren heerlijk. We hadden mooi weer en we hebben voornamelijk geluierd aan het zwembad. We hebben nog een keer gesnorkeld in de hoop zeeschildpadden te zien maar helaas, ook deze keer zagen we ze niet. Op zes maart zijn we met z'n vieren naar Bali gegaan. Na maximaal een half jaar op het toeristenvisum moet Elma het land even uit en ze wist al vanaf het begin dat ze dan naar Nederland wilde. De overtocht verliep gelukkig heel rustig. Daarna met een mini busje naar Ubud waar we al eerder twee kamers gereserveerd hadden bij Biyukukung. De volgende dag waren Jan en ik al vroeg uit de veren en hebben na het ontbijt gelijk een scooter gehuurd. We waren nog niet helemaal klaar met shoppen hahaha. We moesten o.a. nog naar de groothandel waar ze de voetjes van lavasteen verkopen want eerder hadden ze deze niet, ze waren nog in de maak. Na nog wat kleine aankopen gingen we terug naar ons hotel. Komeng en Elma waren ook op pad en blijkbaar ergens waar ze geen wifi hadden want ze reageerden niet op onze app. We besloten bij het bakkertje te gaan lunchen en wie zaten daar...Komeng en Elma. Wat een toeval. Dus gezellig met z'n viertjes geluncht. Daarna naar het hotel om te douchen en de laatste dingen te pakken. Met de taxi naar het vliegveld, nog even wat gedronken en afscheid genomen van een zeer droevige Komeng. Elma vond het wel prettig om even af te koelen in NL maar voor Komeng valt het gemis altijd zwaar. Na een goede en rustige vlucht zijn we op 8 maart op Schiphol geland. Daar hebben we nog wat gedronken met de moeder en broer van Elma. Na het afscheid zijn we met een huurauto naar Zaandam gereden waar we bij vrienden logeren. Na een week van kou lijden...familie en enkele vrienden bezocht te hebben zijn we op 15 maart naar huis gevlogen. Maarten haalde ons op van het vliegveld en Roely zat klaar met de soep. Na een gezellig avondje bijkletsen en hondjes knuffelen zit het er ook voor onze oppas bijna op. De volgende ochtend vlogen zij terug naar Nederland.
Wij kijken weer terug op een fantastische reis vol nieuwe indrukken en bedanken een ieder voor de leuke enthousiaste reacties. Op het thuisfront is ook alles goed gegaan en we bedanken Maarten en Roely voor alle goede zorgen voor Boef en Sanne.

Lieve groetjes, Jan en Wilma

• 17 Maart 2016 - 19:54

Elma:

Lieve Jan en Wilma,

Nogmaals bedankt voor alles en voor de leuke tijd samen. Ik zeg, voor herhaling vatbaar!!!
    Geniet van de honden en van het voorjaar in Portugal, dan blijf ik nog even lekker koukleumen in NL voordat ik weer terug ga naar de tropen. :)

Veel liefs van Elma

• 17 Maart 2016 - 20:31

Roely:

Er is een eind gekomen aan een heerlijke vakantie voor jullie en aan een heerlijke tijd met jullie honden voor ons.
    Knuffel Boef en Sanne even namens ons en hopelijk een keer tot ziens!!!

Liefs, Maarten en Roely

• 17 Maart 2016 - 20:43

Angela:

Hoi Jan en Wilma,

Fijn dat alles tijdens de reis goed is verlopen en dat jullie weer veilig thuis zijn. Hopelijk waren Sanne en Boef niet al te beledigd!
    Nog bedankt voor alle leuke verslagen.

Groetjes,
    Angela

• 18 Maart 2016 - 09:02

Eep:

Moi Jan en Wilma
    Hebben jullie toch maar weer gehad veel gezien
    Nu weer naar de orde van de dag
    Groet uut de Smilde

• 18 Maart 2016 - 16:50

Rob En Mieke.:

Hallo Jan en Wilma,

Wat fijn om zo een geweldige vakantie af te sluiten.
    We willen jullie nogmaals bedanken voor de prachtige verslagen en de mooie foto''s.

Welkom thuis,

Groetjes en tot ziens,

Rob en Mieke.

• 19 Maart 2016 - 12:13

Martin:

Héé Wilma en Jan,

Nou daar zijn jullie dan weer met beide voeten op de grond in Portugal !
    Terug van een verre reis met een brok aan ervaringen rijker. Nu gaat het
    echte leven weer beginnen met goede vooruitzichten van de mooie voorjaars
    ( bloei ) maand april.
    Bedankt voor jullie mooie verhalen en nu genieten in het mooie Paderne !!