Suriname reis - Reisverslag uit Paderne, Portugal van Jan Wilma - WaarBenJij.nu Suriname reis - Reisverslag uit Paderne, Portugal van Jan Wilma - WaarBenJij.nu

Suriname reis

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Jan

14 Januari 2015 | Portugal, Paderne

Hallo allemaal!

Het is weer zover, er staat een nieuwe reis voor de deur. Als verstokte Azië gangers hebben we besloten om dit jaar een hele andere kant op te gaan en wel naar Suriname. We wilden niet zo heel erg ver weg en ook niet zo lang dus Suriname leek ons een goede bestemming.
We hebben in het najaar wel een tijdje getwijfeld of we wel weg zouden gaan. Ten eerste vanwege mijn moeder en ten tweede vanwege de chikungunya epedemie. Dit virus wordt overgebracht door een mug en de verschijnselen zijn niet bepaald prettig. Wil je er meer over weten google dan even. Met mijn moeder gaat het gelukkig een stuk beter en de epidemie is over z'n hoogtepunt heen. We gaan natuurlijk wel goed smeren met DEET want je weet het maar nooit.
Op 21 januari vertrekken we naar NL en de volgende dag vliegen we naar Paramaribo. Op 19 februari gaan we weer terug naar NL (komen daar op 20 februari aan) waar we vervollgens tot 2 maart zullen blijven.
Jullie kunnen ons via deze site weer volgen en wensen jullie veel lees- en kijkplezier!

Liefs van Jan en Wilma.

• 14 Januari 2015 - 19:54

Leo En Marlene:

Hallo Jan en Wilma

Wij wensen jullie vanuit Heerlen een bere goede en gezellige vakantie!
    Kom gezond weer terug en tot horens.

Veel liefs van Leo en Marlene!

• 14 Januari 2015 - 19:58

Le O En Marlene:

P.S
    Als jullie in de buurt zouden zijn de thee staat klaar of iets anders .

• 14 Januari 2015 - 20:36

Eleonora Krul:

Hoi Wilma en Jan,

Ik wens jullie heel veel plezier in Suriname, geniet er van.

Liefs,

Eleonora

• 14 Januari 2015 - 21:18

Angela:

Hoi Wilma en Jan

Een fantastische reis gewenst en ik kijk al uit naar het eerste verslag.

Liefs, Angela

• 14 Januari 2015 - 23:12

Bert & Ariene:

Hoi jan en Wilma,

Leuke reis weer en wij zien weer uit naar jullie reisverslagen

• 15 Januari 2015 - 00:42

Richard:

Hoi Jan en Wilma,

Toch de knoop doorgehakt! Doen jullie goed. Ik zit nu in het zuiden van Thailand dus kom jullie niet tegen. Maar veel plezier en goede reis.

• 15 Januari 2015 - 07:08

Bonne En Ina:

Hoi lieve vrienden, Geniet lekker in verweggiestan en rust lekker uit.

Neem voor Nl wel een dikke jas mee !!!PFFFF

Groetjes en tot in Mei !

Indien jullie nog een nachtje in B&B de oude steiger willen slapen horen wij dat graag !

Bon Voyage .

• 15 Januari 2015 - 10:18

Eep:

Moi Jan en Wilma
    Heel plezier daar schijnt heel mooi te zijn daar en een beetje corrupt ha ha
    Gr. Eep

• 15 Januari 2015 - 13:10

Elma:

Lieve Jan en Wilma,

Alvast een goede reis en geniet ervan! Ik ben benieuwd hoe dit werelddeel jullie gaat bevallen. Ik kijk nu al uit naar de reisverslagen.

Liefs van Komeng en Elma.

• 15 Januari 2015 - 17:20

Gerard En Helma:

Hallo Wilma en Jan, dinsdag ben ik (Helma) bij je moeder geweest. Gerard is bij de hond in de camper blijven zitten. Je moeder is behoorlijk achteruitgegaan sinds juni.j.l. ,maar het was toch gezellig.
    We wensen jullie een heel fijne reis en behouden thuiskomst in februari. De verschillen in temperatuur zullen wel extreem zijn. Eerst Portugal, dan Nederland brrrr..en dan Suriname.
    Geniet van jullie reis en we zullen jullie volgen!

• 16 Januari 2015 - 17:11

Rob En Mieke:

Hallo Wilma en Jan,

Nog 5 dagen en dan is het weer zover, het lijkt ons een geweldige reis naar Suriname.
    We hopen weer op mooie reisverslagen.

Liefs van,

Rob en Mieke.

• 18 Januari 2015 - 23:53

Martin Sevink:

Héé Wilma en Jan,

Leuk nieuw bericht zeg ! Is weer héél iets anders !
    Nou ben weer erg benieuwd naar jullie mooie verhalen en belevingen.
    Wens jullie een hele goede reis, en wacht af !

Groetjes,

Martin.

• 23 Januari 2015 - 19:36

Arnold En Marionne:

Hoi daar

Maak er weer wat moois van. De binnenlanden schijnen prachtig te zijn
    Dus helemaal op jullie hart geschreven

Jullie zult het wel gehoord hebben , maar toch even
    Ben laatst op de thee geweest in Gieterveen. De tijd had stil gestaan en met Trijn weer heerlijk bij gebabbeld

Groetjes aldaar
    Arnold ne marionne

• 23 Januari 2015 - 21:32

Hennie En Jos:

Hoi Wilma en Jan,

Wat waren jullie lekker op tijd op Schiphol zeg! Alles vlot verlopen met het visum regelen hoop ik.
    Jullie zijn net op tijd weg want het ijs ligt nu op de sloot. De eerste beelden van schaatsen op natuur ijs waren al in het NOS journaal. Ga lekker genieten van de warmte en de Surinaamse gastvrijheid. Heel veel plezier!

Liefs Hennie en Jos

• 23 Januari 2015 - 22:36

Rien En Wiljo:

Hallo lief Paramaribo,

Vanuit een gezond koud Ermelo wensen we jullie een zeer mooie tijd in Suriname.
    Lieve groet en veel plezier,
    Rien en Wiljo

• 24 Januari 2015 - 17:49

Hannie Lobbezoo:

Ik verheug me op je reisverhalen
    Fijne vakantie

• 25 Januari 2015 - 17:52

Jacq:

Weer een mooi avontuur.. we volgen het vanuit Nl. Heel veel plezier!!

• 26 Januari 2015 - 08:44

Hans En Jolanda:

Hallo Jan en Wilma.

Heel veel plezier in Suriname. Geniet ervan.