Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan Wilma - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Jan Wilma - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Jan, Wilma, Komeng en Elma.

Blijf op de hoogte en volg Jan

29 December 2013 | Indonesië, Sanur

Hallo allemaal!

Na zo'n 27 uur reizen, wachten en nauwelijks slaap, zijn we aangekomen in Bali. Komeng stond ons al op te wachten op het vliegveld. Met een taxi naar het Ari Putri Hotel in Sanur gegaan waar we van te voren al twee nachten gereserveerd hadden. Na een douche en even relaxen op de kamer dachten we even iets snel te eten en vroeg naar bed te gaan want we waren behoorlijk gaar...Pas na anderhalf uur kregen we ons eten...en terwijl het live bandje keiharde Latijns Amerikaanse muziek (welkom op Bali...) speelde, werkten we het heerlijke eten snel weg. Hup naar bed en nog niet geheel uitgerust stonden we de volgende ochtend weer naast ons bed. Na het ontbijt slippers en een petje voor Jan gekocht en bij een restaurantje aan het strand gaan zitten. Wat eten, drinken, kletsen en we voelden ons weer mens worden. Met een windje vanaf zee was het heerlijk en we genoten volop, het backpackgevoel was weer helemaal terug! Ook de rest van de dag hebben we het rustig aan gedaan. Morgen gaan we met de boot naar Gili Air. Volgend jaar maken we weer een nieuw verslag, jullie weten nu in ieder geval dat het goed met ons gaat.
Fijne jaarwisseling en tot de volgende keer!

Liefs van ons 4.

• 29 December 2013 - 11:52

Richard Van Der Horst:

He ouwe backpackers!

Lekker op Bali. Ik ken het gevoel van je helemaal verrot voelen na lang reizen en krijg er steeds meer last van. We worden oud hahaha. Hoop dat jullie een prettige kerst gehad hebben in Nederland. Wij hebben het hier heel erg koud gehad en ik was de enige die kleding daarvoor mee had genomen. Lezen word al moeilijk voor de " avontuurlijke" reiziger. Nu beter van temperatuur en morgen zakken we nog verder af en naar zuid Laos.
    Jullie een zanderig warm en kokosnootboomachtige oudjaar en tot volgend jaar!

• 29 December 2013 - 12:10

Rien En Wiljo:

Fijn dat alles zo goed gaat. Geniet ervan. Mooie jaarwisseling gewenst.
    NB Rien hoorde gisteren van zijn neef dat zijn zoon een surfschool op Bali heeft. Ook toevallig hè
    Liefs Rien en Wiljo

• 29 December 2013 - 13:22

Jeannine:

Dat hebben jullie ondanks 27 uur vliegen tóch wel snel gedaan...... Maandag zagen we Jan nog bij de container staan....tóch?
    Als jullie Bali rondreizen kunnen we hotel Sunari in Lovina Beach aanraden. Ziet er op het eerste gezicht een beetje ouwbollig uit maar alles is prima onderhouden, het is enorm rustig (niemand komt daar langs het strand!), enorm groot mooi zwembad, prima restaurant met zicht o zwembad en zee.(Het grote restaurant is beter dan het kleinere aan het strand). Een aanrader is de botanische tuin (Kebun Raya) bij de meren van Bedugul. In Ubud is het "Taman Rahasia" een sympathiek adresje om te logeren.
    Verder hopen wij dat Bali jullie beter bevalt als ons..... Wij vonden het knap tegenvallen sedert ons laatste bezoek in 1997: veel te veel toeristen (ook in het oosten en noorden nu), druk verkeer (het was nu echt niet meer lekker ontspannen rondrijden in onze huurauto....), vieze troep overall (was vroeger echt niet zo).... Doodzonde....
    Wat zijn jullie verdure plannen?
    We wensen jullie in alle geval een fijne jaarwisseling en tóch wel een heel goeie vakantie! Groetjes

• 29 December 2013 - 18:21

Eleonora:

Gelukkig dat jullie veilig zijn aangekomen. 27 uur is niet gering.
    En nu dan maar lekker genieten daar.

Liefs,

Eleonora

• 29 December 2013 - 21:18

Peter En Liesbeth:

Heee allemaal,

Rust goed uit en heel veel plezier de komende tijd. Een goede jaarwisseling en tot volgend jaar!! klinkt lekker lang.

De groetjes van ons aan Komeng en de mede reizigers

• 30 December 2013 - 07:08

Elly:

Hallo Elmaatje

Goed te weten dat de reis goed is gegaan.

Fijne jaarwisseling

Groetjes
    Elly

• 30 December 2013 - 09:17

Eep:

Moi Jan en Wilma
    27 uur is geen kattepis en dan nog even wachten op eten
    Fijne jaarwisseling en veen plezier met deze reis
    Gr. Eep

• 30 December 2013 - 14:09

Ellie:

Hoi Jan en Wilma, had jullie al eerder en hele goede reis willen wensen, maar wist niet of jullie andere mail nog konden lezen. Een hele fijne reis toegewenst met vele mooie en nieuwe ervaringen. Goed begin zo in 2014. Liefs Ellie en Peter.

• 31 December 2013 - 09:38

Ad :

Hoi Elma,

Nu genieten na zo'n lange reis, en genieten van Komeng, maar dat zal wel lukken, nog veel plezier en ik wacht op het volgende leuke verslag.

Groetjes,

Opa 2 (ben weer opa geworden)

• 01 Januari 2014 - 12:40

Bonne En Ina:

Hoi Jan en Wilma,

We hebben weer zin in de reisverslagen van ons verslaggeefkoppel.
    Hier is het nu 2014 en wij wensen jullie een super vakantie en een goed 2014.
    Tot in mei!!!
    Groeten
    Bonne en Ina

• 04 Januari 2014 - 14:06

Rob & Monique:

We kijken uit naar jullie ervaringen, dus kom maar op :-)
    Natuurlijk een hele fijne vakantie daar en een gezond en gezellig 2014 gewenst.
    Groetjes van Rob & Monique

• 04 Januari 2014 - 19:56

Hans En Suus:

Wilma en Jan,

De allerbeste wensen voor 2014! Dat al jullie wensen uit mogen komen.

Klinkt goed!
    Wij gaan jullie volgen.